Entertainment module
Frens
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 01-05-2022

Gepost: 29 maart 2024 02:37 PM

Beste Forumleden,

Ik ben in het bezit van een C4 Picasso uit 2014 met een scherm waarop ik de navigatie kan bekijken en allerlei instellingen kan doen zoals ook de zenderkeuze van de radio.
In het dashboardkastje onder het display zitten aansluitingen voor o.a aux, 220 Volt en een paar USB aansluitingen.
Met de ontvangst van de radio heb ik wat problemen omdat deze zo af en toe weg valt.
Daarom wil ik graag een antenneversterker inbouwen om het signaal wat op te krikken. Uiteraard zou de versterker het beste kunnen worden geplaats bij de antenne voor het beste resultaat maar hiervoor moet de gehele bekleding losgehaald worden van het plafond.
Mijn voorkeur gaat daarom uit naar montage bij de radio. Normaalgesproken bij de oudere types kan de radio eenvoudig worden verwijderd. In mijn geval zie ik alleen een display en geen fysieke radio. Het is me dus ook niet duidelijk waar zich het entertainment systeem bevind met daarin de aansluiting van de antenne. Misschien is dit een onderdeel van het display ( Achterzijde) maar dat weet ik dus niet zeker.
Kan iemand mij vertellen waar zich de aansluiting van de antenne bevindt en eventueel waar hoe ik hier eenvouding bij zou kunnen komen?
Youtube geeft jammer genoeg alleen voorbeelden van het verwijderen van het oude type type radio.
Versterkertje er tussen plaatsten gaat me zeker lukken. Die kennis is wel voorhanden.
Alvast bedankt.

Profiel  
 
Tato
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 40
Geregistreerd: 17-06-2017

- C4 (2004-heden) B7
Gepost: 04 april 2024 07:28 PM
  [ # 1 ]

Op het Engelse forum valt misschien wel wat te vinden.
http://c4owners.org/plugins/forum/forum.php

Grtz,

Maurice

C4 B7 1.6 VTi Automaat
KGN Bourrasque Metallic

ORGA 12568

Profiel  
 
Tato
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 40
Geregistreerd: 17-06-2017

- C4 (2004-heden) B7
Gepost: 04 april 2024 08:12 PM
  [ # 2 ]

Kon m’n reactie niet meer wijzigen, maar dit filmpje laat het zien denk ik.
https://www.youtube.com/watch?v=zZwzbUbveXM

Grtz,

Maurice

C4 B7 1.6 VTi Automaat
KGN Bourrasque Metallic

ORGA 12568

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook